Dr. Lenkei Gábor kiáll a vallása mellett
2017. december 04. írta: Szcientológia objektíven

Dr. Lenkei Gábor kiáll a vallása mellett

lenkei-gabor.jpg

Az alábbi felvételen Dr. Lenkei Gábor orvos, szakíró üzen azoknak az embereknek, akik már ismerik őt és munkásságát. Az orvos, aki „szembeszállt a gyógyszermaffiával”, most kamera elé állt, mert nem tűrheti el szó nélkül, hogy békés vallásos közösségét igazságtalan, hazug vádakon alapuló támadás érte, és feltétlenül szerette volna elmondani az ezzel kapcsolatos véleményét.

Évekkel ezelőtt kísértetiesen hasonló támadásokat kapott személyesen ő maga is. Annak idején perbe fogta a hazug vádak alapján ellene fellépő, önkényeskedő hatóságokat és hat évig tartott bár, de végül a bíróságon számára teljes győzelemmel zárult az a rettenetes, embertelen időszak.

Ezen a felvételen a tőle már megszokott bátorsággal és őszinteséggel mondja el a véleményét a szcientológusokat ért hazug, jogtalan, emberi jogokat sértő támadásokról, párhuzamba állítva a már átélt saját tapasztalataival.

Személyes tanácsa az, hogy aki nem akarja, hogy átverjék, személyesen járjon utána a dolgoknak: “Az egyház kapuja nyitva áll. Aki meg akarja ismerni az igazságot, bármikor ellátogathat az egyház központjába, és kérdéseire válaszokat kaphat. Ne higgyünk az egyoldalú, manipulatív híradásoknak.”

Rövid bemutatás:

Lenkei Gábor 1986-ban diplomázott a Debreceni Orvostudományi Egyetemen, summa cum laude, azaz, kitűnő minősítéssel. Dolgozott kutatóorvosként, belgyógyászként és szülész nőgyógyászként. Szcientológus vallású – 25 éve.

2003-ban jelent meg Cenzúrázott egészség című – a gyógyszermaffia hatalmát hitelesen bemutató – könyve. Első könyvének megjelenése óta 12 könyvet írt. Az összes könyvét ingyenesen hozzáférhetővé tette weboldalán. Emberek tízezreinek segített már emberhez méltóbb életet élni, a neki írott levelek bizonyítékként szolgálnak erről. Nevéhez fűződik a vitaminkultúra meghonosítása Magyarországon, ő a téma legjelentősebb magyarországi szakértője. A Jog az Egészséghez Egyesület alapítója és elnöke is egyben. Oktatási, emberi jogi, drogmegelőző és egyéb – a magyar társadalomnak segítő – tevékenységek aktív támogatója.

 A videó szöveges átirata

Szeretettel üdvözlöm!

Önhöz szólok most.

Mindazokhoz, akik tudják rólam, hogy ki vagyok.

Akik látták már előadásomat, olvasták valamelyik könyvem, látogatják a Facebook-oldalam, akik hálásak, mert segítettem nekik.

Azért álltam a kamera elé, hogy elmondjam a véleményem a szcientológusokat ért támadásról.

Erről a kutyakomédiáról.

Én szcientológus vagyok. Már 25 éve.

Nem nagyon szoktam a széles nyilvánosság előtt a vallásomról beszélni, mert én orvosként kívánok kapcsolatban lenni az emberekkel.

Én orvosként, tanítóként kívánok segíteni nekik.

És ezt a dolgot eddig a magánügyemnek tekintettem.

Tudja, én nem az alapján ítélem meg az embereket, hogy miben hisznek.

Nagyon sok emberrel dolgozom együtt.

Valójában nem nagyon tudom, hogy közülük ki ateista, református, buddhista, zsidó hitű, katolikus vagy bármi más.

Engem nem EZ érdekel.

Engem az érdekel, hogy jól végzik-e a munkájukat.

Mennyire becsületesek, mennyire megbízhatóak.

Mindenki abban hisz, amiben akar.

Én – szcientológus vagyok.

Nemrégiben megtámadtak minket, szcientológusokat.

Nagyon jól ismerem a légből kapott ürügyeken, hazug vádakon alapuló támadások természetét.

Évekkel ezelőtt az én nyakam is ilyen módon próbálták meg kitörni.

Hat hosszú éven át kellett háborúznom, hogy talpon tudjak maradni, és végül győzzek.

Végül győztem!

Ehhez persze perbe kellett fognom a hazug vádak alapján intézkedő, önkényeskedő hatóságokat.

Elképesztő, hogy mi mindent meg nem engedtek maguknak.

Ma már, szerencsére, túl vagyok ezen az egészen.

2014 nyarán a bíróság igazságot szolgáltatott.

A bírói döntés kimondta, hogy az ellenem irányuló vádak nélkülöztek minden jogalapot.

De nagyon kemény hat év volt.

Megpróbáltak gazdaságilag is és erkölcsileg is tönkretenni.

Már túl vagyok rajta, csak a tanulság kedvéért mondok néhány példát, hogy Ön jobban átlássa a szcientológusokat ért támadás természetét.

Egyszerre támadtak sok oldalról, bízva abban, hogy nem fogom sokáig bírni.

  • Hónapról hónapra, újra és újra razziázott nálam az egészségügyi hatóság.
  • Lesöpörték a polcokról a készítményeimet, majd kitiltották a forgalomból.
  • Zaklatták az ügyfeleimet.
  • Megfenyegettek, hogy börtönben fogom végezni.
  • Kutakodott nálam az adóhatóság.
  • 100 millió forint büntetést szabtak ki rám, mert az embereknek megmutattam egy jobb, gyógyszermentes élet felé vezető utat.

A legrosszabb talán az volt, hogy mindezekkel egyidejűleg, a támadást vezető hatóságok, – a médián keresztül – egy hatalmas lejárató propaganda kampányba kezdtek ellenem.

Telekürtölték az országot rólam szóló hazugságokkal.

Igyekeztek bemocskolni a nevem, megrendíteni az emberek belém vetett bizalmát.

Hogy mi volt a bűnöm?

Hát az, hogy addigra már emberek tömegeit szabadítottam ki a gyógyszermaffia karmai közül.

Az, hogy ki mertem állni, és őszintén elmondtam az igazságot.

Egy érdekesség: amikor megnyertem a pereket, és a bíróság kimondta, hogy minden ellenem felhozott vád hazugság volt, még annyi gesztust sem kaptam a médiától, hogy egy rövid hír erejéig közöljék: a Lenkei nyert, neki volt igaza.

Jól ismerem hát az ilyesfajta támadások természetét.

Látom, hogy most valami nagyon hasonló igazságtalanság történik.

Gyakorlatilag ugyanaz a forgatókönyv.

Hazug vádak, rágalmak, lejárató propagandakampány, razziák, zaklatás, adóhatósági vizsgálat, hatalmas pénzbüntetés.

Minket támadnak?

A szcientológusokat, akik minden évben körbefutják Magyarországot a Drogmentes Maratonnal, hogy felvilágosítsák az iskolás gyermekeket a drogfogyasztás veszélyeiről?

Tisztában van Ön azzal, hogy mennyire súlyos a mai magyar droghelyzet?

Kormányzati dokumentumból származik a következő információ.

Két évvel ezelőtt végeztek egy felmérést 15-16 éves középiskolások körében.

27%-uk vállalta, hogy használt már kábítószert.

Ennyien vállalták!

A valós számot csak becsülni tudjuk.

Tudja, hogy mekkora szükség van ránk?

Az iskolák tárt karokkal várják a Drogmentes Maraton megérkezését, mert látják, hogy milyen értékes segítséget kapnak tőlünk.

Minket támadnak? Szcientológusokat?

Minket, akik felajánlottuk az ingyenes segítségünket, hogy javítsunk a magyar iskolás gyermekek katasztrofálisan alacsony szintű írni-olvasni tudásán?

Tisztában van Ön azzal, hogy mi a valós helyzet?

Csak egyetlen kiragadott példa a hivatalos nemzetközi felmérésből:

A magyar középiskolások több mint egynegyede olyan súlyos mértékben írástudatlan, hogy nem lesznek képesek beilleszkedni a társadalomba, nem lesznek a magyar társadalom értékes tagjai.

Tálcán kínáljuk a segítséget.

Hazug vádakkal, rágalmakkal, rendőri rohammal válaszolnak rá!

Razziával, házkutatással!

Mi, szcientológusok, tisztességes, jó szándékú emberek vagyunk.

Én már 25 éve vagyok szcientológus.

Az én szcientológus barátaim jóra való, szorgalmas emberek. Becsületesek.

Hisznek az embertársaikban.

Hisznek abban, hogy jobbá lehet és jobbá is KELL tenni ezt a világot.

Nagyon erős bennük a segíteni akarás!

Én biztos vagyok abban, hogy Ön kíváncsi volt arra, hogy mi az igazság, hiszen minden józan gondolkodású embernek már eleve gyanús kellett legyen ez a féktelen gyűlöletkeltés.

Elmondtam Önnek, hogy mi az igazság.

Ha szeretne ennél többet tudni a Szcientológiáról, az Egyház ajtaja mindig nyitva áll Ön előtt.

Köszönöm, hogy megtisztelt a figyelmével.

 

Forrás: SzcientológiaNeked

A bejegyzés trackback címe:

https://scientology.blog.hu/api/trackback/id/tr4313430249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása