Clear állapot, azaz hogyan lehetek boldog, sikeres és szabad?
2018. március 18. írta: Szcientológia objektíven

Clear állapot, azaz hogyan lehetek boldog, sikeres és szabad?

boldogsag.jpg

Legtöbben az úgynevezett Clear állapot elérésére törekszenek a Szcientológia* illetve a Dianetika** segítségével.

L. Ron Hubbard így ír a Clear állapotról mint a tanácsadás céljáról:

“A Clear olyan személy, akinek nincsenek sem aktív, sem potenciális pszichoszomatikus betegségei vagy aberrációi.


… A Clear számára a teljes élettapasztalata elérhető, és minden veleszületett szellemi képességét és képzelőerejét képes szabadon használni.

Testi energetikussága és egészségügyi állapota jelentősen javul, minden pszichoszomatikus betegsége eltűnik és nem is tér vissza. A tényleges betegségekkel szembeni ellenállása is megnő.

Képes igazodni a környezetéhez és képes megváltoztatni azt. Nem „alkalmazkodott”, hanem dinamikus.

Etikai és erkölcsi szintje magas, és az öröm meglelésére és megtapasztalására való képessége is kiváló. Személyisége kiteljesedett.”


(idézet L. Ron Hubbard Dianetika: A szellemi egészség modern tudománya című könyvéből)

Ezennel egy kedves hölgy történetét osztom meg veletek!

Élvezetes és kivitelezhető mindazoknak, akik szívesen élnének egy jobb minőségű életet!

Íme a sztori!

„Szeretnék neked információval szolgálni arról, hogy miért működött nekem a Szcientológia tanulmányozása és hová jutottam el vele. 

És hogy ez hogyan segíthet neked is. 

Nagyon régóta kerestem a megoldást az életre. 6 éves korom óta bújtam a könyveket. Volt, amikor három könyvtárba is jártam, faltam a könyveket, amelyek a személyiségfejlesztésről szóltak. Eltökéltem, hogy meglelem a megoldást, hogyan lehetek boldog, sikeres, szabad. És hogyan lehet boldog családom, sikeres vállalkozásom, hogyan lehetek teljesen egészséges egész életemben. Sajnos nem sok működő megoldást találtam, valójában egyet sem. Vagy más módszerek elolvasáskor azt éreztem, hogy az nem az az én utam. 

De végre, amikor már majdnem feladtam a keresést, lett egy ismerősöm, akinél láttam, hogy ő valahogyan más, mint a többi ember. Más volt a kisugárzása, idősebb kora ellenére lelkes volt az élet iránt, nyitott és barátságos. Valahogyan hihetetlen is volt elsőre. 

Az ő segítségével jutottam el az első Dianetika tanácsadáshoz, tőle kaptam válaszokat, majd megmutatta a Dianetika könyvet. 

Két – akkor nagy – problémámban nyújtott segítséget azzal, hogy válaszokat mutatott nekem L. Ron Hubbardtól. Ezeket a problémákat pár hét alatt megoldottam. Ekkor éreztem, hogy ha ez ennyire felszabadító és ennyire működőképes, akkor én mindent akarok, ami itt megtanulható. 

Elkezdtem képződni bevezető tanfolyamokon, adataim lettek a gyerekekről, a családról, a vállalkozásom fejlesztéséről, a pénzről. De legfőképpen az elméről. 

Mert mindig tudni akartam, hogy a környezetemben lévőkkel mi történik, hogyan segíthetek nekik. 

Ami nagyon tetszett, az maga a technológia, és hogy gyakorlatias könyvek és tanfolyamok vannak, amelyekben választ kapunk a kérdéseinkre az élet minden területével kapcsolatban. 

Nem elméletekben beszél az író, hanem érthető módon feltárja a dolgokat. Teljes megértést kapsz. Tisztaság és érthető leírás jellemzi ezeket a tanfolyamokat, könyveket. 

És az auditálás***, mint lelki tanácsadás is gyakorlatias. 

Hatékonyan kezeli az elmében lévő olyan dolgokat, amelyek káros hatással vannak ránk. 

A tanulással megérted, hogy mely dolgok ezek, mit okoznak, hogyan jönnek létre. És legfőképpen, hogy mit tehetsz te, hogy ez a dolog változzon. 

Annyit kell tenned, hogy leülsz, tanulsz, gondolkodsz az adatokkal, kipróbálod és alkalmazod őket.  Ha nem alkalmazod, akkor csak elmélet marad, amit az író leírt. De az alkalmazás az igazi próba. 

A kettő együtt a nyerő páros: képzés + tanácsadás, így meglesz az egyensúly. 

A egyház kedves munkatársai eljuttatnak ahhoz a célhoz, hogy Clear legyél. 

Én elértem ezt, sőt már túl is szárnyaltam a kitűzött célt. A családi dolgaim megoldódtak. Tudom, hogy kivel barátkozzam, kivel dolgozzak együtt.  Sikeres vagyok a hivatásomban. Művészként és üzleti értelemben is kiteljesedtem. Harmóniába kerültem önmagammal. A környezetemben is rendben vannak az emberek. 

A Clear állapot csodás, egyszerűen fantasztikus érzés. Könnyedség és derű. 

De ezért dolgoznom kellett. És előre kellett beletennem a munkát, az időt, nem pedig utólag. 

Viszont minden perce megéri, mert egy napon eléred, ezt biztosan megígérhetem neked. 

Clearnek lenni,  úgy érzem, olyan érzés, mintha szabadon szárnyaló madár lennék. 

A gondolataim szabadon szárnyalhatnak, anélkül, hogy bármi nyomást éreznék utána a testemben vagy az elmémben. 

Bármilyen célt kitűzhetek, és ki tudom gondolni a lépéseket és az utat, amelyek a célhoz vezetnek. 

És közben lazán tudom növelni a célt, megváltoztatni az útvonalat. 

Az emberekkel könnyebben kommunikálok, együttműködőbbé váltak, és én is együttműködőbb vagyok velük. 

Megtaláljuk a közös nevezőt. 

A személyiségem alapvetően nem változott, de az igen, hogy kitartóbb, kedvesebb, nyugodtabb, élettel telibb vagyok, mint korábban. 

A munkámban hatékonyabb lettem, több feladatot tudok elvégezni rövidebb idő alatt. 

A kreativitásom fellendült. Az életet élve nem aggódom dolgokon, mégis fel tudom mérni a feladatokat, teendőket, anélkül, hogy a gyomromban jelentkezne a szorítás. És így jobban át tudom élni a jelen pillanatait. 

Végül Rontól szeretnék idézni neked: 

“Te választod meg a jövődet, te tartod magad szilárdan céljaidhoz, vagy hagyod elúszni őket.” 

Jó utat kívánok neked!”

Héjjas Nikolett

Ez az, amit a Dianetika és Szcientológia technológiái nyújtanak, nap mint nap, milliók számára!

Érd el Te is mielőbb a Clear állapotot!

*a Szcientológia szó jelentése a tudás tanulmányozása. Továbbá úgy határozható meg mint olyan eszközök, amelyeket az emberek az élet problémáinak kezelésére használhatnak.

** a Dianetika szó a görög dia (keresztül) és nousz (elme vagy lélek) szavak összevonásával keletkezett. Jelentése: Amit az elme (vagy a lélek) tesz a testtel

***auditálás: az a technológia, amellyel segítünk egy egyénnek abban, hogy ránézzen a saját létezésére, és fejlessze a képességét arra, hogy szembenézzen azzal, hogy ki ő, hol van, illetve hol volt.  Az auditálás segít abban, hogy dolgokat derítsünk ki önmagunkkal vagy az élettel kapcsolatban, és javítsunk az állapotunkon.

Forrás: SzcientológiaNeked

A bejegyzés trackback címe:

https://scientology.blog.hu/api/trackback/id/tr8113734958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása