Személyes látogatásom a szcientológia egyházban
2017. december 01. írta: Szcientológia objektíven

Személyes látogatásom a szcientológia egyházban

scientology-budapest-hgc_1637lb.jpg

Kiadtam az adataimat a Szcientológia Egyháznak.

A budapesti Váci úti épületben jártam. Őszintén szólva kíváncsi voltam rájuk. Kik ők, mit csinálnak, mi az, ami miatt ennyire támadják őket. Most vagy nagyon rosszak vagy nagyon jók. De az az igazság, valamit nagyon tudnak. Hiszen a mai világban azt biztosan támadják, ami jó. Ha sikeres leszel, és egyre többen megismernek, tuti, hogy megtalálnak a „jóakarók”.

De ahhoz, hogy biztosan és pontosan megtudjam, mivel is foglalkoznak, és mi ez a Szcientológia, ellátogattam az egyházukba, mivel saját magam akartam meggyőződni a mindenféle mendemondákról és híresztelésekről. Nem akartam megítélni őket úgy, hogy nem megyek oda, és nézem meg, mit csinálnak pontosan, milyen emberek ők, és miről is szól ez az egész Szcientológia.

Én úgy ítélek meg valamit, hogy előtte adatokat gyűjtök róla, összeszedek mindent, összehasonlítom más információkkal és megnézem, segíthet-e nekem a dolog, vagy inkább hátráltat, árt. Megfigyelek, használom a szemem és a fülem. Kiértékelem a hallottakat, látottakat és döntök, hogy a számomra fontosakat és hasznosakat, amelyek előrébb visznek, hogyan tudom alkalmazni a saját életemre, hogy az jobb legyen. Tények alapján működöm, és nem mások véleményére adok, hiszen az más véleménye és más nézőpontja, nem az én tapasztalásom.

Tehát benyitottam hozzájuk a Váci út 169-be, egy impozáns belső tér tárult elém. A recepción kedvesen fogadtak. Majd onnan elirányítottak az új vendégeket váró munkatárshoz, aki minden kérdésemre szívesen válaszolt. Tisztelettel köszönt, bemutatkozott egy jó vágású, ápolt fiatalember. Körbevezett az épület földszintjén. Megmutatott néhány könyvet és lejátszott pár videót. Legjobban a TÚLÉLÉS TUDOMÁNYA című könyv ragadta meg a figyelmemet. Egész életemben erre a könyvre vágytam – bár nem tudtam, hogy pont erre – de ez a könyv számomra kincs. Az emberi viselkedések előrejelzését mutatja meg.

Nem találtam ebben az egészben semmi kifogásolnivalót. Egy órát beszélgettünk, és meg kell mondanom, hogy olyan nézőpontokat kaptam, amelyekkel tényleg jobbá tudom tenni az emberi kapcsolataimat.

Bár soha nem gondoltam volna, de beiratkoztam egy „Hogyan javítsuk a kapcsolatainkat másokkal” tanfolyamra. Jelentéktelen összegbe került, 10.000 Ft-ot fizettem érte. Önszántamból kitöltöttem egy hozzájárulási nyilatkozatot, egy adatlapot, és hozzájárultam ahhoz, hogy küldjenek nekem emailben tudásanyagot, és ismertetőanyagot. Senki nem kényszerített. Békés emberek ők, tele segítő szándékkal. Kedvesek, udvariasak és az igazat megvallva régen éreztem magam ilyen nyugodtnak és kiegyensúlyozottnak, mint abban az egy-másfél órában.

S. A.

A bejegyzés trackback címe:

https://scientology.blog.hu/api/trackback/id/tr4713409983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása