Szcientológia a gyakorlatban: Az az igaz, ami számodra igaz
2017. december 04. írta: Szcientológia objektíven

Szcientológia a gyakorlatban: Az az igaz, ami számodra igaz

scientology-budapest-bookstore_z9a9574lb.jpg

Néhány évvel ezelőtt elmentem egy szervezetfejlesztési képzésre, ahol a statisztikai menedzsment alapjairól és az etika fontosságáról rengeteg adatot kaptam. Kiderült számomra, hogy a Hubbard menedzsment eszközeit számos multinacionális és jól működő magyar vállalatnál alkalmazzák.

Egyre azon járt az eszem, hogy ezeket a hatékony eszközöket be kellene vezetnem a cégemben és a magánéletemben egyaránt.

Nem csak az értékesítési, termelési mutatókat érdemes mérni. Ha a magánéletemben akarok egy célt elérni (pénzt félretenni egy nyaralásra, lefogyni néhány kilót, a gyerekemnek megtanítani a legegyszerűbb erkölcsi alapelveket), akkor szintén nagy hasznát veszem ezeknek az eszközöknek.

Az interneten egymásnak ellentmondó cikkeket olvastam, ezért úgy döntöttem, hogy kialakítom a saját véleményemet a Szcientológiáról.  Elkezdtem könyveket olvasni L. Ron Hubbardtól.

A szcientológia céljai:

“Egy elmebaj, bűnözők és háború nélküli civilizáció, ahol a rátermett emberek eredményesek lehetnek, a tisztességes lények jogai megadatnak, és ahol az ember szabadon szárnyalhat, egyre magasabbra. Ezek a szcientológia céljai.” – L. Ron Hubbard, Alapító

Ezekkel a célokkal teljes mértékben tudtam azonosulni

Az első könyvek között olvastam el a Dianetika: a szellemi egészség modern tudománya c. írást. Ez a könyv korszakalkotó felfedezéseket ír le arról, hogy az emberek miért nem hoznak ki többet a szellemi képességeikből. Vajon milyen csapdában vagyunk, ami miatt gyakran hozunk rossz döntéseket? Miért követjük el lézerpontosan ugyanazokat a hibákat, amiket a szüleink?

Évek óta érdekelt az emberi lélek és az emberi viselkedés. Számos könyvet olvastam korábban a pozitív pszichológiáról, a különféle vallásokról, filozófiákról. Most azonban megértettem egy nagyon fontos mechanizmust, amit korábban egyetlen könyvben sem világítottak meg ilyen tisztán.

A puding próbája az evés

L. Ron Hubbard azt tanítja, hogy “Az az igaz, ami számodra igaz.” Elkezdtem használni azokat az adatokat, amiket nála olvastam. Az első nyereségeim egyike az volt, hogy egyre kevesebbet idegeskedtem. 

A közvetlen környezetemben akkoriban volt két olyan ember, akik eléggé megkeserítették az életemet. Mivel felvérteztem magam alkalmazható tudással, ezért őket egyre hatékonyabban tudtam kezelni. Már nem tudtak letaszítani a mélybe. Megértettem, hogy miért viselkednek velem ilyen elnyomó módon. De ami a legfontosabb volt: megtanultam, hogy miként kezeljem őket.

Bár az L. Ron Hubbard által összegyűjtött és rendszerezett tudásból pusztán egy morzsányit használtam, mégismegszabadultam az akkori életem egyik leggyötrelmesebb problémájától.

Fellélegeztem és újult erővel mentem be a Szcientológia Egyházba, mert tudtam, hogy itt olyan alkalmazható tudásbirtokába juthatok, amit az egyetemeken, szemináriumokon, konferenciákon, képzéseken korábban nem tudtam megszerezni.

Három éve vagyok szcientológus. Több száz szcientológus barátra tettem szert, akiket összeköt az a vágy, hogy teremtsenek egy szebb világot, ahol az ember egyre többet hozhat ki a képességeiből.

Amikor a zsidóságról akartam többet tudni, akkor zsidókat kérdeztem a hitükről és zsidó üzletemberek viselkedését figyeltem meg. Amikor a Prana nadi érdekelt, akkor olyan emberekkel beszélgettem, akik meditálnak és a buddhista tanokat követik.

Ezt javaslom mindenkinek: ha tudni szeretnéd, mi a Szcientológia, beszélj egy hús-vér szcientológussal, vagy olvass el néhány könyvet L. Ron Hubbardtól és alakítsd ki a te SAJÁT véleményedet.

A Szcientológia segítségével számos problémát lehet hatékonyan orvosolni.

Itt találsz 18 féle ingyenes tanfolyamot: http://www.szcientologia.org.hu/courses/

“Az az igaz, ami számodra igaz.”  – L. Ron Hubbard

Alakítsd ki a saját véleményedet a Szcientológiáról Te is!

Szerző: Langmár Zsuzsanna

Forrás: SzcientológiaNeked

A bejegyzés trackback címe:

https://scientology.blog.hu/api/trackback/id/tr8913430119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása