Nagyon szkeptikus voltam a Szcientológiával kapcsolatban
2017. december 30. írta: Szcientológia objektíven

Nagyon szkeptikus voltam a Szcientológiával kapcsolatban

szkeptikus-voltam.jpg
.
10 éve történt, hogy a cég (akinek akkor partnere voltam) rendezvényt tartott az ügyfelei elismerésére. Volt egy partner, aki aznap egy nagy durranást csinált. Olyan szintű eredményt ért el, amire nem tudtam nem felfigyelni. Ezért megkérdeztem az egyik munkatársat, hogy mit csinált? S megtudtam, hogy egy központban tanul. Úgy voltam vele, hogy akkor ez nekem kell.

Mikor elmentem a központba, már tudtam, hogy ez Szcientológia.

Na, most ugranék vissza magamra. Alapvetően mindig is érdeklődő voltam az új dolgok iránt, de belül nagyon szkeptikus. Amolyan “hiszem, ha látom” típus.  Még körülbelül 16 évesen egyszer betévedtem egy ilyen központba, amiről akkor egyáltalán nem tudtam, hogy mi, kitöltöttem egy tesztet, ami zseniális volt, így szívesen kitöltöttem újra. Úgy voltam vele, hogy a vitaminok kellenek a testnek, a tanulás, a fejlődés meg a szellemnek.

Mindig az volt a nézőpontom, hogy figyelni kell az új lehetőségekre, amik előreviszik az embert, de legyen meg a három lépés távolság, hogy megfigyeljem, számomra működik-e.

Így iratkoztam be az első tanfolyamomra. Tudtam, ha tetszik és működik, akkor folytatom, ha nem, soha többé nem látnak. Tudtam, hogy nagy vesztenivalóm nincsen.

Elkezdtem tanulni, s meglepetésemre egy érdekes dolog történt.

Édesapámmal gyerekkoromban nagyon-nagyon jóban voltunk. Barátok voltunk.

Viszont volt egy személy, aki folyamatosan és burkoltan  ellenségességet szított a környezetünkben. Ez annyira állandó volt, hogy az ember már észre sem vette. Számomra nagy veszteség volt, hogy apuval már nem tudtunk mélyebben beszélgetni, mert vita lett belőle. Viszont a tanfolyam alatt tanultam dolgokat, amiket elkezdtem használni, s ezáltal elkezdett javulni a kapcsolatunk. Később pedig a rejtett személyt is megtaláltam, aki az egész ellenségességet kiépítette a családban.

Nekem ez volt a bizonyíték, hogy a Szcientológia működik. Megmentette a kapcsolatomat apuval. A Szcientológia előtt már csak köszöntünk egymásnak, annak ellenére, hogy akkor még egy lakásban laktunk. Viszont a tanfolyam hatására elkezdett javulni a kapcsolatunk.

Azóta eltelt 10 év és rengeteg dolog történt. Pedig nem mondom, hogy nem voltam óvatos, s figyeltem mi van, ha valami igaz abból, amit a média ír. És rá kellett jönnöm, hogy én sohasem találkoztam azzal a “Szcientológiával”, amiről pletykálnak. Az egy kreált “Szcientológia”, azért, hogy rettegj, ha meghallod magát a szót is. De ez ellened támadás, nem ellenem.

Én szerencsés vagyok, mert találkoztam az igazi Szcientológiával. Aminek köszönhetően nagyon jó lett a kapcsolatom apuval, aminek köszönhetően van egy szuper párkapcsolatom, aki nemcsak a szerelmem, de a legjobb barátom és tulajdonostársam is.

Nem mondom, hogy tökéletes lettem, de sokat változott az életem jó irányban. És ami számomra a legfontosabb, hogy válaszokat kapok a kérdéseimre. Azokra a kérdésekre, amik Téged is foglalkoztatnak. Jobban megértem saját magamat és az életet. És ebben tudok másoknak is segíteni.

Nem kell, hogy mindent elhiggy. Olvass el egy könyvet a szerzőtől, — hiszen intelligens emberként saját magad figyeled meg a dolgokat — és ha működik, akkor használd.

Ha nem, akkor hagyd a fenébe, de Te magad figyeld meg.

Mert ami igaz, az működik.

Szerző: Kapronczai Enikő

Forrás: SzcientológiaNeked 

A bejegyzés trackback címe:

https://scientology.blog.hu/api/trackback/id/tr113534753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása